mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس)

mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس).


mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،تخفیف ویژه

ویدئو آموزشی درباره: mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

 

تولیدکننده‌ انواع گل‌ نرده‌ با بهترین کیفیت بازار ، پروژه های دربهای‌ فرفورژه‌ سی‌ ان‌ سی‌‌ ، حفاظ‌ آکاردئونی‌ نفررو و مخصوص درب دو لنگه ، انواع حفاظ روی‌ دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی ، سرنیزه‌ گنگره با بهترین متریال و قیمت عالی و تضمین محصول در خدمت شماست . بلوار بهار در شاد آباد راسته اصلی بازار تولید این محصولات در تهران میباشد و ما با بیش از 25 سال سابقه کاری مفید در زمینه تولیدی گل نرده به شما این تضمین را میدهیم که در صورت همکاری در هرکجای ایران که باشید کلیه صنعتگران فعال در این زمینه این لوکیشن را به شما معرفی خواهند کرد . سفارشات کوچک و بزرگ و انواع سفارشات پروژه محور خود را به تولیدی گل نرده سعید بسپارید تا معنای واقعی کیفیت بالای ماشین کاری و جوشکاری فلزات را تجربه کنید . این شما و این دنیای گل نرده های روز دنیا.

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


آشنایی با گل فرفورژه (انواع گل نرده بالکن فلزی و فرفورژه)

در سال های قدیم گل نرده آهنی را در کوره های آهنگری گداخته می کردند و با ایجاد ضربه هایی با پتک توسط دستان آهنگران شکل می گرفت. اما سال های اخیر با پیشرفت هایی در کار ساخت و ساز ساختمان شکل و ساخت سازه تغییر کرده است که علاوه بر نما و زیبا سازی ساختمان در ساخت لوازمات وسایل خانه مانند بالای تخت خواب میز و آینه و شمعدان از هنر ساخت گل آهنی به کار برده اند. در این مقاله از سایت حفاظ بازار قصد داریم به ویژگی های انواع گل نرده فرفورژه آهنی، معرفی گل نرده آهنی، گل نرده بالکن، بررسی قیمت ترده آهنی و انواع گل نرده فلزی بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید. تا در جهت خرید گل فرفورژه اهنی و بررسی قیمت گل نرده آهنی شما را راهنمایی کنیم.
گل نرده فرفورژه
گل نرده آهنی
قیمت گل نرده
فروش گل نرده
خرید گل نرده با کیفیت
انواع گل نرده فرفورژه بسیار متفاوت است.
معرفی انواع گل نرده فرفورژه
آشنایی با انواع گل نرده فرفورژه
گل نرده فرفورژه
گل نرده فرفورژه آهنی چیست ؟

به قطعات فلزی از نوع ۴ گوش یا گرد دایره ای که در کوره هایی با حرارت 220 درجه گرم شده و بوسیله دستگاه های مخصوصی حالت داده می شوند،گل آهنی می گویند. این میله ها که گل نرده آهنی نام دارند بیشتر به حالت های دایره های گرد و ریز هستند. که به عنوان نرده گل آهنی به کار می روند. این نوع گلهای نرده ها در ساختمان های شیک و مدرن به روش مردن و سنتی کار رفته می شود. برای بررسی قیمت گل نرده آهنی می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.
انواع گل نرده فلزی

گل نرده فلزی در انواع مختلفی تولید شده و می توانید نسبت به سلیقه و نیاز شخصی خود آن را خریداری نمایید. گل نرده ها به دلیل تنوع در آن موجب شده تا در محل های مختلف استفاده داشته باشد. در ادامه با انواع گل نرده فلزی آشنا می شوید:

گل نرده آهنی پنجره
گل آهنی تراس
گل اهنی راه پله
گل نرده فلزی دیواری

زیبایی ساختمان با گل نرده فرفورژه:

از زیباترین نوع حفاظ ها نوع گل فرفورژه اهنی آنها است که امروزه در بسیاری از درب و پنجره ها جنس برخی از آنها از چدن و نوعی دیگر از جنس آلومینیوم می باشد که در شکل های متفاوت مانند درخت یا گل و….ساخته می شوند این نرده ها همانند حفاظ بر روی درب و پنجره اجرا می شوند که مقاومت آنها می تواند به میزان هزینه شما در کار بستگی داشته باشد اما در کل گل نرده فرفورژه آهنی بسیار زیبا و مقاوم و مستحکم هستند.
کاربرد گل نرده بالکن:

انواع گل نرده فرفورژه همانند گل نرده آهنی زیبایی ظاهر ساختمان را چند برابر افزایش می دهد زیرا می توان آنها را به هر رنگی به دلخواه و طبق سلیقه خود رنگ آمیزی کرد کاربرد آنها را می توان در مکان های زیر استفاده کرد انتخاب مدل و ابعاد مورد نیاز برای هر سازه با سلیقه و انتخاب مشتری ارائه می گردد.

البته اندازه پنجره تاثیر چندانی در قیمت سازه ندارد ابعاد در اندازه های مختلف برای باغ و ویلا ، حفاظ باز شو پنجره با جا گلدنی و سفارشی و نوع پیش ساخته مدل های رولی و ریلی، با بهترین طراحی مدرن و سنتی، فانتزی و قدیمی، شاخ گوزنی و انگلیسی در هر سلیقه ای تولید می شوند.

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


نحوه نصب انواع گل نرده فرفورژه

برای نصب انواع گل نرده فرفورژه می توانید از جوش آلومینیومی، آرگونی و کربن دی اکسید استفاده نمود. این جوش ها بسیار ظرافت داشته و استفاده از جوش های دیگر ظاهر گل آهنی را از بین می برد. با استفاده از این نوع جوش ها می توان به زیبایی گل نرده فرفورژه آهنی افزود.
قیمت انواع گل نرده فلزی فرفورژه بالکن به چه چیزی بستگی دارد؟

میزان و اندازه وزن و طرح انتخابی شلوغ و خلوت بودن گل ها می تواند تعیین کننده محدوده قیمت باشد یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت استفاده از جنس و مواد مصرفی سازه است جنس قیمت آهن و آلومینیوم از لحاظ قیمت متفاوت می باشند انواع گل نرده فلزی را می توان به صورت ساده و فرفروژه نامید و ساخت فرفروژه از تعداد گل اهنی بیشتری در طراحی هستند و نوع ساده آنها از میله های ساده و سبک تری ساخته می شوند.

درب و پنجره های آهنی به علت عدم ورود سارقان، دزدان و…. امروزه کاربرد زیادی در ساختمان دارند زیرا با استفاده از حفاظ های آهنی پوشش داده شده و ایمنی بیشتری نسبت به انواع مختلف آنها دارند تمامی سازه و نصب این محصولات توسط افراد مجرب در جوشکاری و نصابان حرفه ای و متخصص صورت می گیرد ساخت گل نرده آهنی از فرفروژه یا پروفیل قوطی فلزی برای حفاظ پنجره برای انواع کاربرد ها در هر مکانی متناسب با کاربرد مشتری ساخته می شوند.
در آخر:

از قدیم آهنگران برای زیبایی در و پنجره از نرده گل استفاده می کردند ولی الان این گل آهنی برای نرده هم به کار می روند. حال با توجه به جزئیاتی که درباره ی انواع گل نرده فلزی،گل نرده فرفورژه آهنی،گل نرده بالکن و گل فرفورژه اهنی که در اختیار شما قرار دادیم می توانید نسبت به ساخت انواع گل نرده فرفورژه اقدام کنید. اگر برای خرید یا قیمت گل نرده بالکن و قیمت نرده آهنی نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با پشتیبانی سایت حفاظ بازار در ارتباط باشید.
سوالات متداول

 

گل نرده چیست؟

قطعات فلزی که در کوره هایی با حرارت 220 درجه گرم شده و با دستگاه های مخصوصی حالت داده می شوند گل نرده می گویند.

قیمت گل نرده چقدر است؟

میزان و اندازه وزن و طرحی که انتخاب می کنید؛، می تواند تعیین کننده قیمت این محصول باشد.


برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


درب فرفورژه حیاطی
یک درب ورودی حیاط، باید دو ویژگی "امنیت و مقاومت استاندارد" و "زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمونتون" رو حتما داشته باشه! امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف‌های پروفیلی استاندارد و سنگین (جهت ضد دیلم شدن درب)، پوشش کامل و صحیح رنگ (جهت جلوگیری از پوسیدگی درب)، رگلاژ درست درب (جهت جلوگیری از اصطحلاک درب) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشه؛ مثلا طرح درب فرفورژه که معمولا کلاسیک هست باید با نمای ساختمان و سلیقه خریدار کاملا همسو باشه…

محیط خانه برای همه افراد، همان محیط امن و آرامش برای خود و خانواده فرد محسوب میشه و محل طلاقی این محیط امن با محیط بیرون چیزی نیست بجز همین درب ورودی ساختمان. و اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که این افراد نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همین درب ورودی ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان، همین قسمت انتخاب درب زیبا و با کیفیت هست.
یک درب فرفورژه عالی چه ویژگی‌‌هایی دارد؟

برای داشتن یک درب مقاوم جهت حفظ محیط امن، برای خانواده خود و وسایل خانه از دست سارقین چند نکته را باید توجه داشت!
۱- استفاده از فلز ضخیم در ساخت درب فرفورژه

همانطور که می‌دونید متریالی که بالاترین مقاومت را برای استفاده از درب داره فلز هستش، چون عموما درب فلزی در مقابل اکثر ضربات مقاومت خوبی از خودش نشون میده. چرا عموما؟ خب چون ابعاد و ضخامت مورد استفاده از درب هم اصل دوم حفظ امنیت هست؛

مثلا ممکن هست فردی از درب دست دوم استفاده کند که یک بار وصل و کنده شده و یا فقط از یک پروفیل ۴*۴ یا متاسفانه بازهم کمتر برای کلاف لنگه یا چارچوب درب استفاده کند. درصورتی که حداقل ابعاد پروفیل کلاف لنگه و چارچوب درب‌های نفر رو و تک لنگه پروفیل ۶*۴ بصورت تک پروفیله یا ۴*۴ بصورت دوبل پروفیل می‌باشد.

پروفیل استفاده شده در کلاف چارچوب و لنگه درب‌های فرفورژه سری جدید تولیدی فروشگاه با شروع کد ۹۹، از دو پروفیل سایز ۴*۴ CM به همراه ۲.۵*۲.۵ CM و یا سری‌های بسیار مقاوم با شروع کد ۹۹۸ از دو پروفیل سایز ۴*۸ به همراه ۲*۴ نقش دار استفاده می‌شود.

دو پروفیل در کنار هم (که در ساخت زمان‌گیرتر است به جای استفاده از یک پروفیل) اولا روی مقاومت تاثیر بیشتری دارد و ثانیا حالت پله‌ای و برآمدگی در کلاف درب ایجاد کرده که در کنار نقش دار بودن پروفیل‌ها زیبایی خاصی به درب می‌دهد.
۲- رنگ‌آمیزی ۵ لایه برای جلوگیری از پوسیدگی درب

ضعف اصلی فلز، رطوبت و آب هست! آب در هر قسمت فلز مخصوصا اتصالات و جوش‌ها بعد از یک مدت براحتی می‌تواند جان آن را در همان قسمت آرام آرام بگیرد، مسلما هیچ کس دوست ندارد که یک سال بعد از خرید درب، برای آن دوباره هزینه و زمان بگذارد و یا حتی مجبور شود بخاطر پوسیدگی آن تعویضش کند. این ضعف فلز با رنگ امیزی صحیح و درست درب و کیفیت بالای رنگ استفاده شده و تعداد مراحل رنگ‌آمیزی بر روی درب بعد از اتمام ساخت ، قابل پوشاندن هست.
مراحل رنگ‌آمیزی درب فرفورژه فروشگاه فورژ مدرن (سری جدید درب فرفورژه‌ها)
شستشو و چربی‌زدایی درب‌های خام فرفورژه

۲ مرحله رنگ آمیزی آستر خودرو(که چسبندگی و مقاومت بالاتری (حداقل ۴ برابری) نسبت به ضد زنگ فلز دارد!)
یک مرحله رنگ زمینه با تینر خودرو (جهت آیینه‌ای و براق شدن رنگ)
استفاده از پتینه پودری آلمانی به عنوان پوشش نهایی!
۳- باز و بست درب با فشار یک انگشت!

شما به عنوان سازنده یا خریدار ساختمان در هر زمان باید، راحت باز شدن درب لوکس و متفاوت ورودی خانه خود از بقیه درب‌های همسایگان اطراف، به شما احساس رضایت خرید دست بدهد. ما تنها سازنده درب فرفورژه پیش ساخته هستیم که برای ساخت از بهترین متریال (پروفیل سه طرفه نقش دار) و رنگ و تینر اتومبیل استفاده می‌کنیم. همچنین با قرار دادن ۴ زبانه اتصال در چارچوب درب کار نصب را برای سنگ کار یا دیوار چین ساختمان بسیار راحت نموده‌ایم بطوری که دیگر نیاز به جوشکاری و سوزاندن رنگ کلاف اصلا نبوده و زبانه‌های اتصال در هنگام دیوار چینی داخل دیوار و کف قرار می‌گیرند و احتیاج به هیچگونه ضربه و بهم ریختگی رگلاژ درب نیست، پس متفاوت بودن درب از لحاظ ظاهر و رگلاژ آن را ما همیشه براتون در اولویت کارمون در نظر می‌گیریم.

هماهنگی طرح درب با معماری نمای ساختمانهمانطور که در پاراگراف اول این مقاله توضیح دادم، اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهد، همین درب ورودی ساختمان هست، پس تاثیر زیادی تو ارزش ساختمان و قیمت‌گذاری در فروش آن بدون شک دارد.


برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

پس باید در زیبایی درب و هماهنگی آن با معماری نمای ساختمان دقت لازم را داشت. سبک طرح درب‌های فرفورژه بخاطر داشتن خمیدگی و الهام از طرح‌های پرنده و گل و طبیعت جز سبک کلاسیک محسوب می‌شود.

خب بعد از متوجه شدن از دو اصل مهم درب ورودی یعنی امنیت و زیبایی درب، بریم با هم از مراحل ساخت درب‌های فرفورژه پیش ساخته و آماده تحویل فروشگامون و اینکه چه متریالی استفاده می‌کنیم و چه وسواس‌هایی که در ساخت آن تا تحویل درب به شما داریم آشناتون کنم:

استفاده از متریال درب‌های لوکس در درب‌های فرفورژه مثل پروفیل‌هایی بالاتر از حد استاندارد یعنی پروفیل سه طرفه نقش دار و چکش خورده (جای پروفیل ساده یا پروفیل کنگره خالی) در کل کلاف چارچوب و کلاف لنگه درب. (که نقش پروفیل مثل برجستگی دور تابلو نقاشی، روی درب ورودی تون شکل می‌گیره) و همچنین ورق بدون پلیسه و کاملا صاف (گلچین شده و بدون نقطه‌های ضرب دیدگی در هنگام بارگیری و…) و فرفورژه‌های استاندارد از نظر مقاومت (ساخته شده با شمش‌های ۱۲ میل و قطعات چدنی شات شده)

فارسی بر کردن پروفیل‌های لنگه درب با دقت بالا در هنگام ساخت (جهت هماهنگی طرح و نقش پروفیل‌ها در محل اتصال آن‌ها)
تعبیه پیچ در کلاف ورق پشت درب (جهت باز و بسته کردن ورق درب در هنگام تمیزکاری، رنگ کاری مجدد و یا تعویض آن بدون کندن درب)

قرار دادن ۴ زبانه اتصال ۲ عدد در بالا برای اتصال درب به دیوار و ستون مجاور و ۲ عدد در بخش زیری درب جهت اتصال به کف زمین (برای راحتی نصب آن توسط دیوارچین یا سنگ کار و بدون نیاز به جوشکاری یا سوزاندن رنگ درب در هنگام نصب)
استفاده از لولای سه پارچه پین دار (جهت بازشو و تعویض درب بدون صدمه‌ای به چارچوب آن)
شستشو و چربی‌زدایی کامل پروفیل و قطعات فرفورژه درب، جهت آماده‌سازی برای زدن رنگ آستر
مراحل رنگ‌آمیزی روی درب که شامل ۲ مرحله رنگ آستر خودرو (چون آستر اتومبیل چسبندگی و ضخامت بالاتری نسبت به ضد زنگ معمولی برای فلز دارد) و مرحله بعد از آن پوشش درب با رنگ زمینه درب با تینر خودرو (تینر خودرو دارای خلوص بالا بوده که در نهایت یک رنگ شفاف و آیینه‌ای به درب در انتهای کارمون که قابل دیدن هست میده) و در نهایت پتینه کاری متفاوت با بقیه درب‌های بازار با رنگ پودری آلمانی (در سه رنگ طلایی، مسی، نقره‌ای) بر روی پروفیل نقش دار و قطعات فرفورژه. (که همین پتینه بر روی پروفیل نقش دار هست که باعث میشه درب چنان خود نمایی کنه که برای یک مدت هر بیننده مبهوت درب بشه و دربمون رو به یک درب لوکس و متفاوت تبدیل کنه)

بسته‌بندی درب با پلاستیک فشرده ضربه گیر (در هنگام ارسال برای مشتری) جهت جلوگیری از ضربه و خش به درب در هنگام بارگیری و حمل تا محل مورد نظر شما.

تماس کارشناسان ما با شما مشتریان عزیز جهت اعلام زمان ارسال بار و پیگیری رسیدن محصول دست شما
تفاوت درب فرفورژه ورودی ماشین رو و نفررو چیست؟

از زمان ورورد درب فرفورژه به صنعت ساختمان و تغییراتی که در طرح و نقش این درب ورودی طی سالیان سال بوجود آمده، همچنان شاهد تاختن این درب ورودی در صدر دسته درب‌های حیاطی فلزی نفررو و ماشین رو بوده‌ایم و می‌بینیم که با وجود بالارفتن تنوع درب‌های ساختمان باز این درب‌ها و دروازه‌های آهنی به خاطر متنوع بودن در طرح و قیمت‌های ارزان و اقتصادی بودنش مورد تأیید بسیاری از خریداران می‌باشد.
ارزان بودن قیمت درب فرفورژه یا بالابودن کیفیت آن؟

متاسفانه در شرایط بازار کنونی، ما اکثرا نمی‌توانیم این دو مورد را هم مسیر کنار هم احساس کنیم. حال فروشگاه فورژ مدرن بخاطر جایگاهش در عرضه کلی قطعات درب و پروفیل نقش دار طی چنیدین سال در بازار شمال کشور (که این دستاورد را مدیون همراهی شما عزیزان می‌باشیم) سعی براین نموده تا با ساخت درب‌های فرفورژه سری جدید خود با بهترین متریال بازار، یک درب لوکس را با حداقل قیمت، به شما ارائه دهد. مزیت این جایگاه فروشگاه میتونه شامل:

تولید در تعداد بالا، باعث خرید تناژ بالا متریال درب (پروفیل و ورق و فرفورژه) توسط فروشگاه شده و هزینه‌ها براحتی در فاکتور مجموعه سرشکن می‌شود و قیمت نهایی درب برای خریداران به حداقل مقدار می‌رسد.

ساخت درب با ابعاد استاندارد به میزان بالا، هدر رفتگی پروفیل و ورق را پایین می‌آورد.

جوشکاری و رنگ کاری درب فلزی بدون نیاز به بیرون سپاری و توسط استادکاران خود مجموعه انجام می‌شه که این امر موجب کاهش هزینه جوشکاری و نقاشی درب برای مجموعه و در نهایت خریداران می‌شود.


برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

رنگ کاری فلز، مهارت مخصوص به خود را احتیاج داره، که این مهارت فقط با تجربه تو این زمینه طی چند سال بدست میاد که استادکاران ما بالای ۱۰ سال تو این زمینه فعالیت داشته‌اند و نتیجه رنگ‌آمیزی به وضوح در تصاویر محصولات مشخص هست.
و در آخر و مهم‌ترین نکته، اینه که چون درب‌های فرفورژه تولید خود فروشگاه هستش، پس علاوه بر اینکه خرید شما بدون واسطه انجام میشه، کارشناسان فروش ما هم به دلیل آشنایی کامل با درب و روند تولید آن، از شرایط درب اطلاعات کاملی داشته (ترکیب رنگ و طرح درب و هماهنگ بودن درب با محیط، نحوه نصب، ابعاد مورد نیاز درب در محیط و…) و صرفا یک فروشنده خالی نیستند و می‌تونن این شرایط را با هر بار تماس شما عزیزان جهت هم فکری در خرید در اختیارتون بزارن.

هدف از تولید درب‌های فلزی فرفورژه توسط فروشگاه، جلب اعتماد و رضایت افرادی است که می‌خواهند فقط با یک بار خرید درب فلزی فرفورژه، لبخند رضایت داشته باشند.

ما تلاش کردیم که انتخاب مشتریان خود را در طول این سال‌ها ثبت نموده و طرح‌هایی که باب میل و سلیقه شما عزیزان بوده را گلچین کرده و همه رو در یک محیط گرد هم آوریم. همچنین سعی کردیم بهترین متریال ساخت درب مثل پروفیل نقش دار و یا بهترین رنگ‌های موجود بازار را در ساخت درب استفاده نموده و با تولید بالا و سری‌سازی آن کم‌ترین هزینه را در ساخت یک درب لوکس و متفاوت، برای رضایت شما به ارمغان بیاوریم.

مجتمع فروشگاهی فورژ مدرن بمنظور صرفه جویی در زمان شما عزیزان در ساخت درب، بالای ۸۰ مدل درب پیش ساخته و آماده تحویل لوکس را در ۲ سالن نمایشگاهی خود به متراژ ۶۰۰ متر جهت بازدید و فروش به شما مشتریان محترم قرار داده که بتوانید با آسودگی و خیالت راحت بصورت حضوری در یک فضای بزرگ و یا می‌توانید جهت سفارش درب بصورت آنلاین از فضای امن سایت، اقدام نموده و نیز در صورت داشتن هرگونه سوال در جهت دریافت مشخصات، ویدیوی محصول، نحوه و زمان ارسال محصول و… با کارشناسان فروش ما از طریق واتس اپ و تلفن که در برگه تماس با ما سایت قرار دارد، در ارتباط باشید.
دانلود کاتالوگ محصولات دسته درب فلزی فرفورژه و سری‌سازی شده


سوالات پرتکرار این محصول:
نصب کامل بعد از خرید درب فلزی فرفورژه چقدر زمان میبرد؟

درب فرفورژه فلزی فروشگاه فورژ مدرن که معمولا در قسمت ورودی اولیه ساختمان نصب میشود را , شما عزیزان بعد از تحویل گرفتن درب , آن را از بسته بندی باز نموده و توسط یک نیرو و یک استادکار ماهر کارهای انتقال و قرار گیری و تراز و رگلاژ درب را انجام داده و البته بستگی به شرایط مناسب محیط زمان این کار میتوان معمولا حدود ۱ تا ۲ ساعت تخمین زد .
آیا ارسال بعد از خرید درب فلزی فرفورژه امکانپذیر است؟

درب های فروفورژه فروشگاه بصورت پیش ساخته بوده و آماده بسته بندی و ارسال برای شما عزیزان به سرتاسر کشور میباشد و همکاران ما , بعد از خرید از سایت اینترنتی و ثبت سفارش توسط شما, در اولین فرصت ( کمتر از ۱ روزکاری ) بعد از هماهنگی با شما عزیزان درب انتخاب شده شما را تا محل شما ارسال مینمایند .
از کجا درب فلزی فرفورژه مقاوم و با کیفیت بخرم؟

درب فرفورژه مقاوم به دو مورد بستگی دارد :

۱- استفاده از پروفیلو ورق های فابریک صنعتی و ساختمانی بجای پروفیل ها سبک سازی شده و دست دو
۲- استفاده از پوشش رنگ مناسب جهت جلوگیری از زنگ زدگی سریع و پوسیدگی در طول زمان مخصوصا در محیط های مرطوب

که طبق شعار فروشگاه ما که همیشه حول محور امنیت است " خانه امنیت میخواهد " , پوشش رنگ آستر درب های فرفورژه از آستر ماشین بوده و مقاومت مناسبی در مناطق مرطوب داشته و همچنین کلاف های چارچوب و لنگه درب های اکثرا بصورت دوبل کار شده و یا کمتر از ۴۰*۶۰ نبوده و یک خیال آسوده را برای شما و اهل خانه هدیه داده .

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

استاندارد‌های ساخت درب فلزی فرفورژه چگونه است؟

استاندارد ها در درب های ورودی بر اساس مقاومت و ایمنی درب هستش که بتونه امنیت خونه رو تامین کنه که استاندارد بازار ایران برای درب های تک لنگه فرفورژه بصورت نرمال حداقل استفاده از یک پروفیل ۴۰*۴۰ بوده و ورق پشت استفاده شده ۱.۵ میل هست و فرفورژه هایی با شمش ۱۰ میل استفاده میشود که ما در درب هامون فراتر از این استاندارد را رعایت میکنیم و پروفیل های سنگیتتر و اکثرا بصورت دوبل پروفیل برای چارچوب و ورق پشت با ضخامت ۲ میل و فرفورژه های با شمش ۱۲ میل و لولای ۳ پارچه تقویت شده حتی برای تک لنگه هامون استفاده میکنیم .
محاسبه قیمت درب فلزی فرفورژه به چه صورت است؟

قسمتی از محاسبه درب های فرفورژه تو بازار که از پروفیل های معمولی و رنگ های معمولی استفاده میکنند بر اساس وزن میباشد ولی ما در دربهای فرفورژه تولیدی خود علاوه بر سنگینی و استفاده از ورق های نو St37 با ضخامت بالا از متریال های لوکس ویژه مثل پروفیل های نقش کوب و طرح دار با گوشه های چکش خورده استفاده میکنیم که این موارد دیگر نمیتواند بصورت وزن محاسبه گردند و برآورد قیمت آن بصورت تعدادی و یا عددی میباشد ولی درب های معمولی با پروفیل های ساده و رنگ های معمولی میتواند با وزن قیمت گذاری شوند .
آیا خرید درب فرفورژه دست دوم را پیشنهاد میکنید؟

درب های حیاط چون در فضای بیرون و جلوی برف و باران و نورآفتاب قرار میگیرند از کالاهایی حساب میشود که طی زمان کم کم از کیفیت اولیه خارج میشوند . حال هر چقدر هم که پوشش رنگ قویی داشته باشند و از طرفی درب های چون زمان کندن از چارچوب , در آن تخریب و دیلم صورت میگیرد از حالت استاندارد خود خارج شده و در اصطلاح قر کوچکی در آن شکل میگیرد. بنابراین استفاده مجدد آن برای خانه و محل سکونت و یا تجاری که امنیت آن برای شما اهمیت دارد بهیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.
برای خرید درب فلزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

- سایز پروفیل استفاده شده در کلاف لنگه و چارچوب درب
- ورق استفاده شده و میزان ضخامت ورق
- نوع پوشش فلز درب و تعداد مرحله رنگ آن
- حمایت و تضمین فروشنده جهت تحویل و نصب درست و صحیح درب با رگلاژ کامل جهت استفاده و باز و بسته شدن راحت درب در محل خود
درب فرفورژه سفارشی هم قبول میکنید؟

بجهت تقاضا و حمایت شما عزیزان در خرید درب های فرفورژه سری سازی شده فروشگاه و حفط کیفیت آن برای شما , تمام تمرکز پرسنل فورژمدرن تحویل درب با کیفیت بدست شما بوده و بهمین خاطر فعلا این فروشگاه خارج از سری سازی خود در دسته درب های فرفورژه سفارشی قبول نمیکند و فروش بر اساس درب های موجود در سایت صورت میگیرد .
آیا درب فرفورژه هرجایی قابل نصب است؟

خیر , درب های فرفورژه معمولا در قسمت ورودی ساختمان و آپارتمان های تجاری ومسکونی و یا ویلا های حیاط دار و واحد های تجاری که امنیت بالا مدنظرشان است قابل استفاده بوده و نصب این درب ها احتیاج به ۴ نقطه نصب در کنج های خود درب با محیط در نظر گرفته شده برای نصب را دارد . یعنی سمت چپ و راست درب در نقطه بالا و پایینی آن , که زیانه اتصال درب را در آن قرار دادیم .
نمونه های ارسالی درب فرفورژه:
نمادهای اعتماد

جهت مشاهده مجوزهای فعالیت فورژمدرن لطفا وارد صفحه درباره ما شوید.

 

لینک‌های مفید

خرید درب ورودی ساختمان
خرید حفاظ شاخ گوزنی
قیمت درب فلزی CNC
خرید درب ضد سرقت
خرید حفاظ آکاردئونی
خرید حفاظ بوته ای
خرید درب پارکینگی
خرید درب فرفورژه
خرید قفسه فلزی
ارتباط با ما

تلفن جهت پاسخگویی: ۴۳۵۱۰۶۰۸ ۰۱۳
تلفن جهت پاسخگویی: ۴۳۵۱۰۶۰۹ ۰۱۳

واتساپ واحد فروش: ۹۷۶ ۰۳ ۰۶ ۰۹۱۲
واتساپ واحد فروش: ۹۷۷ ۰۳ ۰۶ ۰۹۱۲
واتساپ واحد مالی: ۹۷۸ ۰۳ ۰۶ ۰۹۱۲

ساعات‌ پاسخگویی فروشگاه :
شنبه تا پنج شنبه
۹:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ عصر
درباره ما


برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

امنیت خانه خود را به راحتی کلید بزن! شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

 

20 مدل حفاظ پنجره با قیمت در فروردین 1402
حفاظ پنجره

یک روش خلاقانه و ارزان برای جذاب تر کردن پنجره ها و ویژگی های معماری فضای بیرونی یک خانه یا محل کار با حفاظ های فرفورژه تزئینی پنجره ،طرح های جدید حفاظ پنجره و حفاظ های دیواری آهنی است. شما با نصب مدل های جدید پنجره و حفاظ پنجره ، بلافاصله یک خانه قدیمی یا کلنگی را به خانه ای جذاب تبدیل می کنید که می توانید به آن افتخار کنید. حفاظ های تزئینی مقاوم برای پنجره های فلزی با مشخصات دقیقی که سفارش میدهید ساخته می شوند و با پوشش ضد زنگ پوشیده میشوند تا سال ها بدون مراقبت مقاوم و سالم و زیبا بمانند. از آنجا که این حفاظ ها از جنس آهن ساخته شده اند ، بسیار سنگین و با دوام هستند و باعث ایجاد بافت و علاقه به خانه شما می شوند. ما فقط با تخیل شما محدود هستیم

 

حفاظ های ساختمان خود را به صنایع فلزی محکم کار سفارش دهید

با تلفن زیر در همه مناطق تهران

09126215957 09122111190

صنایع فلزی محکم کار یک مجموعه بزر گ آهنگری در بازار شادآباد تهران است که علاوه بر جدیدترین و شیک ترین طرح های حفاظ پنجره ، انواع نرده حفاظ ساختمان از جنس آهن را با توجه به سلقه مشتری طراحی، تولید و نصب می کند مجموعه ای از انواع حفاظ پنجره قیمت مناسب در طرح های فرفورژه کلاسیک یا نرده ای و مدرن با روکش آلیاژ شده و رنگ درجه یک ضد زنگ برای خانه، آپارتمان، ویلا ،فروشگاه ها، هتل ها ، آپارتمان ها و ساختمان های تجاری سراسر تهران و کرج با هزینه ایده آل که قیمت انواع حفاظ پنجره را در همین صفحه مشاهده میکنید.
نمونه کارهای صنایع فلزی محکم کار با قیمت تمام شده هر کدام
20 مدل حفاظ پنجره با قیمت
لیست قیمت حفاظ پنجره به روزرسانی شده در فروردین 1402
عزیزان توجه داشته باشید که قیمت آهن روز به روز در حال تغییر و نوسان میباشد... لذا برای گرفتن قیمت به روز حفاظ ها با ما تماس بگیرید

هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی

قیمت هر متر مربع از این مدل حفاظ با پروفیل سنگین ۲۰در۲۰ و گل نیلوفر + هزینه حمل، رنگ و نصب 700 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت هر متر مربع حفاظ پنجره مدل نردبانی با پروفیل سنگین ۲۰در ۲۰ + هزینه حمل، نصب و رنگ 750 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت هر متر مربع از این مدل حفاظ پنجره و بالکن با پروفیل ۲۰در۲۰ سنگین با گل نخل + هزینه حمل، نصب و رنگ 1 میلیون و 300 هزار تومان

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


حفاظ پنجره ساده

قیمت هر متر مربع حفاظ پنجره با جا گلدانی و نرده با پروفیل سنگین ۲۰در۲۰ + هزینه حمل، نصب و رنگ 750 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت این مدل حفاظ پنجره فرفورژه با سه ردیف گل در بالا، وسط و پایین حفاظ + هزینه حمل و نصب و رنگ - هر متر مربع 1میلیون و 400 هزار تومان

 

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

قیمت هر متر مربع حفاظ میکس گل فرفورژه لوکس + هزینه حمل، نصب و رنگ کوره ای استاتیک 2 میلیون و 200 هزار تومان

 

حفاظ پنجره ساختمان آهنی

قیمت هر متر مربع حفاظ پنجره با پروفیل سنگین ۳۰در۲۰ + هزینه حمل، نصب و رنگ 1میلیون و 100 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت هر متر مربع حفاظ پنجره نیزه ای با اس وسط با پروفیل ۲۰در۲۰ سنگین + هزینه حمل، نصب و رنگ 1میلیون و 100 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره آهنی

قیمت این مدل حفاظ مدرن و شیک با پروفیل سنگین ۳۰در۲۰ + هزینه حمل، نصب و رنگ 1 میلیون و 100 هزار تومان

 

قیمت حفاظ فرفورژه پنجره

حفاظ میکس گل فرفورژه و لوکس، قیمت هر متر مربع با حمل و نصب و رنگ کوره ای - هر متر مربع 2میلیون و 300 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

میکس فرفورژه و لوکس+هزینه حمل و نصب و رنگ کوره استاتیک - هر متر مربع 2میلیون و 300 هزار تومان

 

قیمت حفاظ پنجره

حفاظ چهار پهلو شکمی گل وسط با هزینه حمل و نصب و رنگ هر متر مربع 1میلیون و 400 هزار تومان

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


برای اطلاع از قیمت روز بقیه حفاظ ها تماس بگیرید

حفاظ پنجره ساختمان و حفاظ پنجره آهنی فروش حفاظ پنجره فلزی فرفورژه تولیدی محکم کار مرکز پخش و تولید حفاظ پنجره اهنی در تهران ،جهت خرید نرده حفاظ پنجره قیمت مناسب با طرح های جدید تماس بگیرید ،ساخت حفاظ پنجره ضد سرقت
در منطقه ای مانند تهران که بیشترین هدف مردم از نصب حفاظ پنجره ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت است، حفاظ پنجره آهنی پیشنهاد میشود که مقاومت بالایی دارد. حفاظ پنجره آلومینیومی یا استیل ضد زنگ در مناطق ساحلی توصیه می شود ، زیرا آندودایزر مقاوم ترین ماده در برابر محیط های مرطوب و خورنده است.
بسته به موقعیت و ساختار ساختمان ، نرده ها می توانند به صورت متحرک یا ثابت نصب شوند که به آنها حفاظ درب آکاردئونی میگویند . حفاظ پنجره متحرک این قابلیت را دارد که در زمان حضور ساکنین باز شده و منظره بهتری را از بیرون ساختمان برای آن ها ایجاد کند. سیستم های نرده ما با استفاده از بالاترین کیفیت اتصال دهنده های ضد زنگ ساخته شده و در طرح های فرفورژه ساده یا مدرن و در رنگ های شیک و به روز آماده میشوند.
تهران ابر شهری که سالانه ساختمان های مدرنی در آن ساخته میشود ، برای این گونه ساختمان ها که صاحبان آن برای حفظ زیبایی و مدرن بودن آن هزینه های زیادی میکنند طرح های حفاظ پنجره مدرن و شیکی داریم که برخی از آنها تا به حال اجرا نشده است که با مشاوره بهترین های آنها را در اختیار این عزیزان قرار میدهیم. هدف ما حفظ زیبایی ساختمان شما در کنار ایجاد امنیت است، هم امنیت مالی برای جلوگیری از ورود سارقان و هم امنیت جانی برای کودکانی که از روی کنجکاوی ممکن است خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را رقم بزنند.

حفاظ پنجره

فروش نرده حفاظ آهني پنجره در اسلامشهر و نصب نرده حفاظ پنجره ، حفاظ پنجره گل نرده، نرده و حفاظ پنجره ، نرده پنجره آهنی، نرده پنجره ساختمان ، حفاظ نرده ای پنجره ، نرده برای پنجره
در بعضی موارد سفارش دهنده حفاظ پنجره قصد دارد با یک تیر چند نشان بزند، باز هم ما انتخاب خوبی خواهیم بود. تا کنون حفاظ پنجره های زیادی ساخته ایم که هم نقش جان پناه را داشته و هم جای گلدان های رنگی و زیبا و هم بند رختی برای آویز کردن لباس ها بوده. بله ایده جالبیست نهایت استفاده از یک پنجره در یک آپارتمان کوچک که نقش حیاط را هم داشته باشد تا با باز کردن پنجره نسیم خوش بوی گل های همیشه بهار را به مشام شما بزند. چرا که نه ! هر ایده ای دارید با ما در میان بگذارید. ما سازنده ایده های شماییم.

نصب حفاظ پنجره باغ در تهران ، کرج ، اسلامشهر ، بهترین وسیله ایجاد حفاظت برای باغ های بیرون شهر که تردد در آنها کم و احتمال وقوع جرم بیشتر است نصب حفاظ برای پنجره و نرده روی دیوار میباشد
حتی برای پنجره های دوجداره یو پی وی سی هم که جای جوش آهن ندارد میتوانیم با سوراخ کردن دیوار با ابزار مخصوص حفاظ پنجره دوجداره upvc را هم نصب کنیم. صنایع فلزی محکم کار در طراحی حفاظ های آهنی سفارشی از ساخت تا نصب متخصص است

نمونه حفاظ هایی که در این صفحه می بینید همگی توسط صنایع فلزی محکم کار در تهران ساخته و نصب شده است

حفاظ بالکن

حفاظ بالکن بازشو یا متحرک قبل از نصب

فروش و نصب حفاظ بالکن در تهران و نرده پنجره مدرن ، طرح های جدید از نرده پنجره در بازار طرفدار زیادی پیدا کرده اند که در ضمن زیبایی و سادگی قیمت مناسبی دارند. برای سفارش نصب نرده پنجره مدرن در تهران و کرج تماس بگیرید

 

 

حفاظ پنجره فرفورژه

مدل حفاظ پنجره فرفورژه نصب شده برای آپارتمان در تهران

 

حفاظ پنجره آهنی ساده

عکس حفاظ پنجره آهنی ساده با قاب که دارای مقاومت بیشتری است

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه دو رنگ نصب شده روی بالکن

 

حفاظ پنجره ویلا

مدل حفاظ پنجره ویلا

حفاظ پنجره مدرن و شیک

حفاظ پنجره مدرن و شیک

امنیت خانه و خانواده شما بسیار مهم است ، چیزی که نمی توانید از آن غافل شوید و نصب یک سیستم امنیتی مانند دوربین ممکن است کافی نباشد. حفاظ های آهنی محکم برای درب ها و پنجره ها امنیت و محافظت بیشتری به شما می دهد و ما در کارخانه آهن محکم کار معتقدیم که با اضافه کردن نرده حفاظ به پنجره ، امنیت خانه شما افزایش می یابد. ما این نگهبانان پنجره را به گونه ای میسازیم که مانند یک اثر هنری زیبا باشد. استاندارد فاصله بین نرده ها را جوری تنظیم میکنیم که هیچ کس با لاغر ترین اندام نتواند از آن عبور کند و استحکام را به حدی می رسانیم که هر انسان قدرتمندی نتواند به راحتی بین نرده ها را باز کند.
همچنین میتوانید هماهنگ با رنگ و طرح حفاظ پنجره برای بالکن، راه پله ها ، دیوار ها و درب ها نیز حفاظ سفارش دهید. یک هارمونی بی نظیر در تمام سیستم های حفاظتی آهنی در کل ساختمان شما ایجاد خواهیم کرد. در صفحه اصلی این سایت حفاظ های درب آکاردئونی را مشاهده خواهید کرد.

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره بازشو

حفاظ پنجره متحرک یا باز شو

طرح حفاظ پنجره مدرن

نرده حفاظ پنجره مدرن

نرده حفاظ پنجره گرد دایره ای

مدل حفاظ پنجره مدرن

مدل حفاظ پنجره ویلا

مدل حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره هلالی

عکس حفاظ پنجره جدید

 

حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره فرفورژه جدید

مدل حفاظ پنجره ساختمان

طرح حفاظ پنجره آهنی جدید

حفاظ پنجره از داخل

ساخت حفاظ پنجره از داخل ، حفاظ پنجره آهنی فرفورژه قیمت مناسب برای داخل ساختمان که از داخل قابل باز و بسته شدن است.نمونه ای که در زیر مشاده میکنید از نوع آکاردئونی آن است که برای یک آشپزخانه ساخته و نصب شده است

 

حفاظ پنجره ساده

انواع حفاظ پنجره ساده با قیمت مناسب ، شرکت تولید کننده حفاظ های آهنی ساختمان با سالها تجربه با بالاترین کیفیت در زمینه نصب و اجرای انواع درب آکاردئون ، حفاظ پنجره ، نرده محافظ ، نرده های محافظ روی دیوار

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید


مدل حفاظ پنجره ارزان

فروش حفاظ ارزان و ساده ولی با کارایی بالا برای پنجره ، مهمترین کاربرد حفاظ پنجره ایجاد امنیت ساختمان میباشد که یک حفاظ سبک و ساده و ارزان هم میتواند این کار را انجام دهد. برای خرید حفاظ پنجره ارزان تماس بگیرید

 

نصب حفاظ پنجره تهرانپارس

 

نصب حفاظ پنجره تهرانپارس ، بازدید رایگان از محل ، فروش و نصب انواع حفاظ آهنی ساختمان در تهرانپارس ،حفاظ های شیک و مطمئن، این عناصر دارای استفاده عملی برای ساختمان های مسکونی و تجاری هستند. ما با ارائه خدمات تعمیر و ساخت و نصب نرده های آهنی برای پنجره ، درب آهنی ورودی و روی دیوار ها در صنعت حفاظ سازی در تهرانپارس مشغول به کار هستیم.. این سازه های زیبا دوام دارند و نیاز به نگهداری کمی دارند. حفاظ پنجره محکم کار با رنگ کوره ای درجه یک سالها در معرض عناصر طبیعی مانند نور شدید خورشید و رطوبت سالم میماند

 

حفاظ پنجره شرق تهران

نصب حفاظ پنجره شرق تهران توسط بزرگترین تولیدکننده حفاظ های آهنی ساختمان، این که شما یک حصار محافظ را برای پنجره خانه یا محل کار خود اضافه میکنید، همیشه می توانید یک سرویس قابل اعتماد و معقول باشد تا از خطرات احتمالی سقوط یا سرقت جلوگیری کند.میزان امنیت خانه و محل خود را با نصب حفاظ پنجره بهبود دهید، اگر زیاد بودجه ندارید از خرید نوع ساده آن شروع کنید و در آینده میتوانید با تماس با ما یا یک در و پنجره سازی دیگر با نصب و جوشکاری گل های فرفورژه ظاهر آن را تغییر دهید .

ساخت، نصب و فروش حفاظ پنجره منزل در کرج ، انواع حفاظ پنجره فرفورژه ، نرده حفاظ فلزی پنجره ها در کرج ، ساخت و نصب نرده حفاظ پنجره کرج ، با نصب این حفاظ های مقاوم از مزایای زیر برای ساختمان خود استفاده کنید

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

مقاومت در برابر ضربه، محافظت از سقوط:

در مواردی که شیشه به ارتفاع طبقه به کار می رود، به طور خاص (ویترین فروشگاه ها، سطوح همه نما یا پانورامیک و غیره)، طرح پنجره می تواند با توجه به بار ضربه احتمالی، که استفاده از شیشه خاص با ساختار مقاوم تر را ضروری می سازد، انجام شود.

ارتفاع لازم، بر اساس مقررات ساختمان، باید برای سطح عمودی زیر پنجره (بسته به حداکثر قابل قبول ارتفاع سقوط) درنظر گرفته شود تا مانع از سقوط از پنجره های بازشو گردد. این ارتفاع برای شیشه های ثابت بزرگ تمام طبقه و درهای تمام شیشه نیز باید ایحاد گردد (فصل اجزاء گشودگی، عناصر). این امر می تواند با دیوار زیر پنجره، عنصری با شیشه ثابت، یا نرده حفاظ پنجره تحقق یابد

ممانعت از دزدی:

سطوحی که از طریق دیوار خارجی، به سادگی قابل دسترس هستند (مانند طبقه همکف یا پنجره های مرتبط با بالکن) معمولاً به ضوابط خاصی برای ممانعت از دزدی نیاز دارند. پنجره ها و درهای شیشه ای، به دلیل امکان باز شدن با ابزار ساده، خطرساز هستند، زیرا یراق آلات متداول پنجره، مانعی برای دزدی نیستند. محافظت در برابر ورود با زور، می تواند به وسیله نصب مجموعه کاملی از ساختار مانع دزدی (کل چارچوب با عناصر بازشو، یراق آلات، و شیشه)، یا توسط نرده ها و شبکه های محافظ و یا ابراز بازشو ایمن، بهبود یابد.

حفاظ پنجره فرفورژه

فروش حفاظ پنجره فرفورژه تهران و کرج ، انواع حفاظ پنجره و حفاظ بالکن لوکس با بالاترین کیفیت و طراحی مدرن و حرفه ای و نصب سریع و آسان در صنایع فلزی محکم کار با لوکس ترین متریال و ظاهری جذاب و زیبا همراه با گارانتی . همچنین درب حفاظ آهنی آکاردئونی از دیگر تولیدات صنایع فلزی محکم کار میباشد

نصب حفاظ پنجره باغ در تهران ، کرج ، اسلامشهر ، بهترین وسیله ایجاد حفاظت برای باغ های بیرون شهر که تردد در آنها کم و احتمال وقوع جرم بیشتر است نصب حفاظ برای پنجره و نرده روی دیوار میباشد

ساخت و نصب حفاظ پنجره تهران ، صنایع فلزی محکم کار که تولیدکننده انواع حفاظ پنجره آهنی است تولیدات خود را با قیمت مناسب در تهران به فروش میرساند ، حفاظ توری پنجره

حفاظ های امنیتی پنجره محکم کار ارزان و با کیفیت هستند. برای خروج اضطراری، یک قفل توکار برای حفاظ توصیه می شود تا قابل باز شدن باشد . این قفل ها طبق درخواست مشتری نصب می شود و شامل هزینه کمی است.


برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

 

حفاظ پنجره مدرن جدید

حفاظ پنجره مدرن و شیک

حفاظ پنجره از داخل

 

حفاظ پنجره نیزه ای

ساخت و نصب حفاظ پشت و جلوی پنجره در غرب تهران ، شمال تهران ، شرق تهران و جنوب تهران و کرج ،حفاظ پنجره فرفورژه و مدرن حفاظ پنجره متحرک ،حفاظ پنجره از داخل ،حفاظ پنجره آهنی اپارتمان بازشو ، حفاظ پنجره باغ ،بالکن ،تاشو

حفاظ پنجره ساختمان فلزی حفاظ پنجره دو جداره حفاظ پنجره فرفورژه
لیست قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره ضد سرقت با قوطی 20*20 و گل نیلوفر با هزینه حمل و نصب و رنگ آمیزی متری 250,000 تومان

قیمت حفاظ پنجره با قوطی 20*30 و گل نیلوفر با هزینه حمل و نصب و رنگ آمیزی متری 330,000 تومان

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه بستگی به تعداد و مدل های گل فرفورژه به کار رفته در حفاظ دارد.

بهترین قیمت حفاظ پنجره در تهران و کرج ، فروش نرده حفاظ پنجره آهنی در رنگ ها و ابعاد مختلف به سفارش مشتری ، صنایع فلزی محکم کار در تولید کننده انواع حفاظ پنجره متحرک لولاخور و ساده ثابت ، تولید حفاظ پنجره آهنی با بهترین کیفیت ، حفاظ پنجره فرفورژه و ساده برای ساختمان باغ و ویلا و آپارتمان ، طرح های جدید حفاظ پنجره فلزی را از ما بخواهید.

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09122567260 و 09180879082 بگیرید

 

نرده های آهنی پنجره ها، بالکن ها ، نرده راه پله و ایوان ها ، محافظ هایی هستند که می تواند به افزودن جذابیت هر خانه یا باغ یا ساختمان های تجاری کمک کند. حفاظ های فرفورژه برای درب ها و پنجره ها ارزش قابل توجهی به هر خانه یا ساختمان اداری می بخشد. با مهارت و تجربه خود ، ما به مشتریان خود پیشنهاد هایی میدهیم که در ظاهر املاک خود ، و ایجاد یک ویژگی طراحی منحصر به فرد موفق عمل کنند که هم امنیت ساختمان و هم ظاهری آراسته را به ساختمان خود می دهند. ما پروژه های سفارشی متعددی را در مکانهای مسکونی و تجاری و همچنین ساختمانهای مذهبی و تاریخی به اتمام رسانده ایم.

هر گونه نیاز ویژه توسط تیم طراحی و ساخت ما انجام می شود و رضایت مشتری را تضمین می کند و هر حفاظ پنجره آهنی که ما صب میکنیم استاندراد های شهر داری در آن رعایت شده و با کیفیت و ماندگاری بالا و طراحی برجسته اجرا می شود. ما تعداد گسترده ای از طرح های اجرا شده را به مشتریان خود نشان میدهیم تا از سفارش نصب حفاظ پنجره خود احساس امنیت کنند و همچنین ضمانت نامه ای به مشتریان خود ارائه می دهیم که بدانند حفاظ های نصب شده سال ها بدون خم شدگی و زنگ زدگی برای آنها کار میکند. حفاظ های آهنی پنجره بعد از چندین سال استفاده باز هم قابل بازیافت بوده و توسط افراد خریدار ضایعات آهن برای فروشنده تبدیل به پول میشود.

طرح حفاظ پشت پنجره ای خورشیدی، این طرح حفاظ برای اولین بار در ایران ساخته شده است. طراحی این نوع حفاظ زاییده ذهن یکی از مشتریان ما بود که افتخار داشتیم آن را ساخته و نصب کنیم.ما می توانیم هر گونه کار سفارشی با آهن را که مطابق با نیاز شما است، ارائه دهیم.برای هر گونه درخواست با ما تماس بگیرید

طرح حفاظ پشت پنجره ای خورشیدی

تعهد صنایع فلزی محکم کار این است که ضمن پایین نگه داشتن قیمت ها ، زیبایی و امنیت را به خانه مشتریان خود بیاورد.

ما یک تولید کننده حفاظ ساختمان هستیم و فروشگاه ما در بازار آهن شادآباد قرار دارد. ما پروژه های سفارشی را با استفاده از آهن، فولاد ضد زنگ و گل های چدنی فرفورژه میسازیم. هم اکنون بعد از 15 سال فعالیت خط تولید ما رشد کرده است و شامل انواع نرده های زیبا برای راه پله ها و حفاظ های بالکنی و حفاظ پنجره و درب های اکاردئونی و دروازه های حیاط و ویلا میباشد. ما در ساخت حفاظ های آهنی ساختمان متخصص هستیم.

 

صنایع فلزی محکم کار تولید کننده کلیه سازه های فلزی ساختمان

درب های آکاردئونی ساختمان،درب ورودی پارکینگ و حیاط و حفاظ پنجره فلزی و حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی روی دیوار


آهنگری تهران درب آکاردئونی در کرج حفاظ پنجره و بالکن در تهران ساخت حفاظ پنجره کرج

 

درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ روی دیوار

درب آکاردئونی
مطالب مفید
حفاظ پنجره
نمونه کارها
حفاظ روی دیوار
تماس با ما
درب آهنی

 

 

برچسب

 

گل نرده فرفوژه ، قیمت گل نرده فرفورژه ، گل نرده فرفورژه ، گل نرده فرفورژه ثامن ، گل نرده فرفورژه آهنی ، گل نرده فرفورژه پله ، فرفورژه و گلنرده ، گل نرده فرفورژه قم ، گل نرده فرفورژه ثامن تهران ، گل نرده های فرفورژه ، درب فرفورژه گل نرده ، هشتمین نور فرفورژه گل نرده ، انواع گل نرده فرفورژه ، نرده فرفورژه ، گل فرفورژه نرده ، فرفورژه ، نرده ، گل نرده پیازی ، خط تولید گلنرده فرفورژه ، تولید گل نرده فرفورژه ، دستگاه تولید گلنرده فرفورژه ، ساخت فرفورژه ، نرده تراس ، قیمت گل نرده فرفورژه ثامن ، حفاظ گل نرده ، خرید گل نرده فرفورژه ، گل نرده فلزی ، گل نرده نیلوفری ، ساخت گل نرده فرفورژه ، گل نرده ساده ، طرح گل نرده ، گل نرده فلزی فرفورژه ، فروش گل نرده فرفورژه ، کاتالوگ گل نرده فرفورژه ثامن ، کاتالوگ گل نرده فرفورژه ، ساخت نرده فلزی ، نرده فلزی راه پله ، نرده راه پله ، در فرفوژه ، رنگ درب فرفورژه ، عکس درب فرفورژه ، مدل درب فرفورژه ، طرح درب فرفورژه ، قیمت درب فرفورژه ، جوشکاری درب فرفورژه ، گل درب فرفورژه ، درب فرفورژه ثامن ، درب فرفورژه ساده ، درب فرفورژه جدید ، درب فرفورژه اهن ، فرفورژه در اصفهان ، فرفورژه در اتوکد ، فرفورژه در ارا ک ، درب فرفورژه ای ، درب فرفورژه اصفهان ، درب فرفورژه ارزان ، درب فرفورژه اهنی ، درب فرفورژه در اصفهان ، تخت فرفورژه در اصفهان ، فرفورژه ، ساخت فرفورژه ، فرفورژه اهنی ، فرفورژه به انگلیسی ، فرفورژه چیست ، درب فرفورژه باغی ، درب فرفورژه برای ساختمان ، درب فرفورژه به انگلیسی ، فرفورژه در بابل ، فرفورژه در بالکن ، فرفورژه در بومهن ، درب فرفورژه ، فرفورژه برای درب حیاط ، درب برقی فرفورژه ، درب باغی ، درب فرفورژه باغ ، درب فرفورژه پارکینگ ، در پنجره فرفورژه ، درب پارکینگ فرفورژه ، درب پنجره فرفورژه ، در و پنجره فرفورژه ، درب و پنجره فرفورژه ، درب فلزی فرفورژه پارکینگ ، ورق پشت درب فرفورژه ، درب و پنجره فرفورژه ثامن ، درب و پنجره فرفورژه جدید ، درب فرفورژه تک لنگه ، درب فرفورژه تبریز ، درب فرفورژه تهران ، فرفورژه در تبریز ، فرفورژه در تهران ، صندلی فرفورژه در ترکیه ، کارگاه فرفورژه در تهران ، فروش فرفورژه در تبریز ، فروش فرفورژه در تهران ، تولید کننده درب فرفورژه ، ساخت درب فلزی ، دروازه فلزی ، درب فرفورژه ثامن مدل ترک ، درب فرفورژه ثامن مشهد ، درب کاتالوگ فرفورژه ثامن ، فرفورژه ثامن ، درب جدید فرفورژه ، درب حیاط فرفورژه طرح جدید ، جدیدترین درب فرفورژه ، درب های فرفورژه جدید ، درب فرفورژه چیست ، درب فرفورژه چوبی ، فرفورژه در چالوس ، درب فرفورژه چوب ، درب فرفورژه و چوب ، درب فرفورژه حیاط ، درب فرفورژه حفاظ مارکت ، درب فرفورژه حیاطی ، درب حال فرفورژه ، درب حیاط فرفورژه ساده ، طرح فرفورژه درب حیاط ، حفاظ درب فرفورژه ، درب ورودی حیاط فرفورژه ، در حیاط فرفورژه ، درب فرفورژه خانه ، خرید اینترنتی درب فرفورژه ، خرید فرفورژه درب ، درب ورودی خانه فرفورژه ، تخت خواب فرفورژه در اصفهان ، قیمت تخت خواب فرفورژه در اصفهان ، خرید فرفورژه در کرج ، فروش تخت خواب فرفورژه در اصفهان ، خرید فرفورژه در شیراز ، درب فرفورژه دست دوم ، درب فرفورژه در رشت ، درب فرفورژه دزفول ، درب فرفورژه دولنگه ، درب فرفورژه در مشهد ، درب فرفورژه داخلی ، درب فرفورژه دار ، درب فرفورژه دست ساز ، دستگیره درب فرفورژه ، در فرفورژه ، در فرفورژه حیاط ، در فرفورژه ویلایی ، در فرفورژه سفید ، در فرفورژه چیست ، در فرفورژه تهران ، در فرفورژه در اصفهان ، در فرفورژه در کرمان ، در حیاطی فرفورژه ، در های فرفورژه ، درب فرفورژه ریلی ، درب فرفورژه راه پله ، فرفورژه در رشت ، درب راه پله فرفورژه ، فرفورژه روی در ، درب فرفورژه نفر رو ، رنگ درب فرفورژه ای ، رنگ آمیزی درب فرفورژه ، فرفورژه روی درب ، ز فروردین شد شکفته چمن ، فرفورژه درب آهنی ، درب فرفورژه سفید ، درب فرفورژه ساختمان ، درب فرفورژه سنتی ، درب فرفورژه ساختمانی ، درب ساختمان فرفورژه ، ساخت درب فرفورژه ، درب فرفورژه ورودی ساختمان ، آموزش ساخت درب فرفورژه ، فرفورژه سبک ، درب فرفورژه شیشه ، درب فرفورژه شیک ، درب فرفورژه شیپور ، فرفورژه در شیراز ، فرفورژه در شهر اصفهان ، درب فرفورژه شیراز ، فروش فرفورژه در شیراز ، صندلی فرفوژه در شیراز ، قیمت فرفورژه در شیراز ، مرکز فروش فرفورژه در شیراز ، درب ضد سرقت فرفورژه ، درب فرفورژه طاووس ، درب فرفورژه طرح طاووس ، طرح فرفورژه درب ، درب فرفورژه سفید طلایی ، طرح رنگ درب فرفورژه ، طرح های درب فرفورژه ، طلق درب فرفورژه ، عکس درب فرفورژه فلزی ، غفور ، درب فرفورژه فلزی ، فروش فرفورژه درب ، فروش درب فرفورژه در اصفهان ، فایل اتوکد درب فرفورژه ، درب فلزی فرفورژه دار ، درب ورودی فلزی فرفورژه ، فروش درب فرفورژه ، فروش درب فرفورژه در تهران ، درب فرفورژه قائم ، فرفورژه در قم ، قیمت درب فرفورژه ثامن ، قیمت درب فرفورژه تک لنگه ، قیمت درب فرفورژه پارکینگ ، قیمت ساخت درب فرفورژه ، قیمت درب فرفورژه ورودی ، قیمت درب فرفورژه باغی ، قیمت درب فرفورژه فلزی ، ساخت درب حیاط با پروفیل ، درب فرفورژه کوچک ، درب فرفورژه کرمان ، درب فرفورژه کلاسیک ، درب فرفورژه کاکتوس ، درب فرفورژه کرج ، فرفورژه در کرج ، فرفورژه در کرمانشاه ، نرده فرفورژه در کرج ، تخت فرفورژه در کرج ، ساخت فرفورژه در کرج ، درب فرفورژه گل نرده ، فرفورژه در گرگان ، فرفورژه و گلنرده ، گل فرفورژه درب ، فرفورژه گل ، درب فرفورژه لادن ، درب فرفورژه لابی ، درب فرفورژه لوکس ، لیست قیمت درب فرفورژه ثامن ، درب یک لنگه فرفورژه ، درب دو لنگه فرفورژه ، لوازم فرفورژه درب ، درب فرفورژه مغازه ، درب فرفورژه مشکی ، درب فرفورژه منزل ، فرفورژه در مشهد ، فرفورژه در منزل ، درب فرفورژه مشهد ، مدل درب فرفورژه جدید ، نقاشی درب فرفورژه ، درب و نرده فرفورژه ، نحوه ساخت درب فرفورژه ، نمونه کارهای درب فرفورژه ، درب فرفورژه هشتمین نور ، نمای درب فرفورژه ، نرده فرفورژه درب ، نرده فرفورژه ، درب فرفورژه ویلایی ، درب فرفورژه ورودی منزل ، درب فرفورژه ویلا ، در ورودی فرفورژه ، درب فرفورژه یک ونیم لنگه ، درب های فرفورژه ، ساخت فرفورژه در همدان ، نمایندگی فرفورژه در همدان ، درب های فرفورژه حیاط ، درب های فرفورژه ثامن ، طرح های فرفورژه درب حیاط ، درب های ورودی فرفورژه ، فرفورژه درب ، درب فرفورژه یک لنگه ، فرفورژه در یزد ، تخت فرفورژه در یزد ، ساخت درب آهنی ، ساخت درب حیاط ، ساخت چهارچوب فرانسوی ، ساخت درب و پنجره فلزی ، پنجره فرفوژه ، حفاظ پنجره فرفورژه ، در و پنجره فرفورژه ، مدل پنجره فرفورژه ، درب و پنجره فرفورژه ، در پنجره فرفورژه ، انواع حفاظ پنجره فرفورژه ، فروش پنجره فرفورژه ، طرح درب و پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره فرفورژه قیمت ، انواع پنجره فرفورژه ، پنجره فرفورژه ای ، فرفورژه ، فرفورژه پنجره ای ، ساخت فرفورژه ، ساخت پنجره آهنی ، پنجره فرفورژه باغی ، فرفورژه برای پنجره ، پنجره فرفورژه دار ، پنجره فرفورژه ، حفاظ پشت پنجره فرفورژه ، پنجره فرفورژه تهران ، پنجره فرفورژه چیست ، پنجره فرفورژه شیراز ، حفاظ فرفورژه پنجره تهران ، ساخت حفاظ پنجره ، حفاظ پنجره فرفورژه ثامن ، فرفورژه ثامن ، مدل حفاظ پنجره فرفورژه ، طرح حفاظ پنجره فرفورژه ، قیمت حفاظ پنجره فرفورژه ثامن ، حفاظ پنجره فرفورژه در رشت ، نمونه حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره فرفورژه اصفهان ، حفاظ پنجره ساده و فرفورژه ، خرید حفاظ پنجره فرفورژه ، درب پنجره فرفورژه ، دزدگیر پنجره فرفورژه ، درب و پنجره فرفورژه ثامن ، مدل دزدگیر پنجره فرفورژه ، درب و پنجره فرفورژه جدید ، درب و پنجره فرفورژه اصفهان ، دوجداره ، رنگ آمیزی پنجره فرفورژه ، رنگ پنجره فرفورژه ، فرفورژه پنجره ، درب و پنجره فرفورژه ساختمان ، درب و پنجره فرفورژه شیراز ، پنجره طرح فرفورژه ، طرح نرده پنجره فرفورژه ، عکس حفاظ پنجره فرفورژه ، عکس نرده پنجره فرفورژه ، عکس پنجره فرفورژه ، پنجره فلزی فرفورژه ، قیمت نرده فرفورژه پنجره ، لوکس حفاظ پنجره فرفورژه ، محافظ پنجره فرفورژه ، نرده فرفورژه پنجره ، نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، نرده پنجره فرفورژه کرج ، حفاظ پنجره مدرن ، درب و پنجره فرفورژه یزد ، پنجره های فرفورژه ، یه پنجره شادمهر ، پنجره upvc ، پنجره ، پنجره چوبی ، گل نرده ، قیمت هر کیلو گل نرده ، قیمت گل نرده راه پله ، قیمت گل نرده اهنی ، مرکز فروش گل نرده در تهران ، انواع گل نرده فلزی ، قیمت گل نرده ، قیمت گلنرده فرفورژه ، خرید گل نرده ، کاتالوگ گل نرده فرفورژه ثامن ، شرکت گل نرده ، گل نرده اصفهان ، گل نرده استیل ، گل نرده اردبیل ، باکس گل نرده ای ، گل مصنوعی نرده ای ، گل نرده در اصفهان ، گلنرده ذوب ایران ، نرده استیل ، نرده ، گل نرده آهنی ، گل نرده به انگلیسی ، نردبان گل ، گل برای نرده بالکن ، گل مصنوعی برای نرده بالکن ، گل رونده برای نرده ، نرده با گل مصنوعی ، باغ گل نرده ، گل محمد نظری گله باغ ، گل نرده بالکن ، گل نرده پنجره ، گل نرده پیازی ، گلنرده پارس فورژ ، گل نرده پروفیل ، گل نرده پارس ، گل پیچک نرده ، قیمت گل نرده پیازی ، قیمت گل نرده پنجره ، انواع گل نرده پله ، نرده چوبی ، پرگل ، گل نرده تبریز ، گل روی نرده تراس ، گل نرده در تهران ، گل نرده فرفورژه ثامن تهران ، تولید گل نرده ، تولیدی گل نرده ، تولید گل نرده در اصفهان ، تولید گل نرده فرفورژه ، نمایندگی گل نرده در تهران ، گل نرده ثامن ، گل نرده فرفورژه ثامن ، قیمت گلنرده ثامن ، انواع گلنرده ثامن ، گل نرده نیلوفری ، گل نرده در جدول ، نرده چوبی برای گل ، گل نرده چوبی ، گل نرده چدنی ، گل نرده چدن ، حفاظ گل نرده ، گل نرده درب حیاط ، قیمت گل نرده درب حیاط ، گل نرده در حل جدول ، فروش گلنرده حفاظ ، گل نرده حیاط ، قیمت گل نرده حفاظ ، گل نرده حفاظ روی دیوار ، گل نرده حیدری ، گل نرده خراطی ، خرید گل نرده فلزی ، خرید گل نرده اهنی ، خرید گل نرده در اصفهان ، خرید اینترنتی گل نرده ، خط تولید گلنرده فرفورژه ، گل نرده دیجی کالا ، گل نرده در شیراز ، گل نرده در ، گل نرده در قم ، گل نرده داستانی ، گلنرده درب اهنی ، گل نرده در یزد ، دگل ، گل نرده رشت ، گل نرده ریخته گری ، گل نرده روی دیوار ، گل روی نرده بالکن ، نرده گل راه پله ، انواع گل نرده راه پله ، ساخت گل نرده راه پله ، گل نرده راه پله ، نرده تراس ، گل نرده های زیبا ، ز دوریت من میان گلها نشسته میچینم ، زرگل ، زاری زاری کردم گله گذاری کردم ، گل نرده ساده ، گلنرده سعید ، گل نرده سنگی ، گل نرده سبک ، گل نرده سرنیزه ، قیمت گل نرده ساده ، ساخت گل نرده فلزی ، ساخت گل نرده ، ساخت گل نرده فرفورژه ، نرده سنگی ، سرگل ، ساز گل سر ، گل نرده شیراز ، گل نرده شاخ گوزنی ، شرکت گلنرده ثامن ، شماره گل نرده ، نرده شاخ گوزنی ، صدای گل سر ، نرده گل ، طرح گل نرده ، طراحی گل نرده ، گل نرده طاووس ، گل مامد نظری ، عکس گل نرده ، عکس گل ها ، گل نرده فلزی فرفورژه ، گل نرده فرفورژه پله ، گلنرده گل فرفورژه ، گل نرده فلزی ، گل نرده فرفورژه ، گل نرده فرفورژه آهنی ، گل نرده قائم ، گل نرده قیمت ، گل نرده قلیانی ، گل نرده فرفورژه قم ، قیمت گل نرده فرفورژه ثامن ، قره گیله قسمت اول ، گل نرده کاکتوس ، گل نرده کرمی ، گلنرده کرمان ، گل کنار نرده ، قیمت گل نرده کادری ، عکس گل کنار نرده ، کارخانه گل نرده ، کوره گل نرده ، کهگل ، کمر گله ، نرده گل گلی ، گل نرده مسجد ، نرده گل مصنوعی ، فروش گل نرده مشهد ، گلدان شهر گل مدل نرده ای ، مدلهای گل نرده ، مدل گل نرده ، قیمت گل نرده در مشهد ، مگل ، گلنرده هشتمین نور ، نمایندگی گلنرده ، ننه گل محمد ، ننه گل ممد ، فرفورژه و گلنرده ، لوله و پروفیل گل نرده ، گل و نرده ثامن ، گل و نرده ، عکس گل و نرده ، هرگز ، گلدون نرده ایی ، 12 گل سرخ ، 12 تا گل سرخ ، نرده راه پله ، نبرد گلها ۷۲ ، نبرد گلها ۷۹ ، نبرد گلها ۷۰ ، نبرد گلها قسمت 79 ، نرده سیمانی ، نرده باغچه ،

 

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه با کد تخفبف (hash-6622ddb292743) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " mohkamkar forj ، کارخانه تولید در و پنجره و نرده فرفوژه " .