استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس)

استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس).


استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،نمایندگی

ویدئو آموزشی درباره: استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از 18 هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوارها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان

روز هفدهم ماه بعد خرید کنند. کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالابرگ فجرانه به شما نشان می‌دهد. این در حالی است که از طریق برنامه کاربردی شما نیز می توان اعتبار یارانه فجرانه را چک کرد.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نیز با استقبال زیادی روبرو بوده است، گفت: بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان منابع به روی سفره مردم نشسته و به عبارتی خانوارها مشمول استفاده از آن هستند. علاوه بر آن، کارخانجات مواد غذایی نیز رونق پیدا کرده و با این طرح جلوی نقدینگی گرفته شده است.

یحیوی با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، بیان کرد: در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

به عبارتی قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.با این حساب یک خانواده ۴ نفره مجموعا با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، از زمان اجرای طرح فجرانه دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع صرف کرده که این رقم همان اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی است.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم طرح فجرانه را از ۱۸ اسفندماه اجرا می‌کند، توضیح داد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد.

مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند. اما خانوارها آگاه باشند که در این طرح باید خودشان قیمت مبنای سبد را پرداخت کنند که برای جذب این ۲۲۰ هزار تومان باید کل سبد را خریداری کنند.

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوارها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص ایجاد صف‌های طولانی و تخلف برخی فروشگاه و راندن مردم به حاشیه شهر برای خرید و استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح، سوء استفاده و تخلفاتی صورت گرفت و چندین فروشگاه تخلف کردند که طی سه روز ابتدایی اجرای طرح، این فروشگاه‌ها شناسایی و مسدود شدند و امکان فروش کالابرگ از آنها گرفته شد.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری با کد تخفبف (hash-663001fabd2a1) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " استعلام یارانه تشویقی عید فطر با کد دستوری " .