ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس)

ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس).


ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،برترین

ویدئو آموزشی درباره: ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

عصر دیروز ساختمان کنسولگری ایران در دمشق (مجاور سفارتخانه) هدف حملات موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت که در پی آن سردار مدافع حرم محمدرضا زاهدی، مستشار ارشد نیروی قدس سپاه

پاسداران در سوریه و سردار محمد هادی حاج رحیمی به شهادت رسیدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌‎ای با اعلام اسامی این 2 فرمانده شهید، از شهادت 5 مستشار دیگر از همراهان ایشان بدین شرح خبر داد: شهید حسین امان‌اللهی، شهید سید مهدی جلادتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی. طبق این اطلاعیه، برنامه‌های انتقال‌، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این 7 شهید متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و مقداد

مطابق بیانیه رسمی وزارت دفاع سوریه، این حمله تروریستی حدود ساعت ۱۷ عصر دوشنبه 13 فروردین رقم خورد و دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد.
ساعتی پس از این حمله تروریستی، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه با همراهی مقامات محلی در محل حادثه حاضر شد و ضمن ابراز تسلیت دولت سوریه به سفیر جمهوری اسلامی در دمشق از محل سفارت ایران در سوریه با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود تماس تلفنی داشت. وزیر خارجه سوریه در این گفت‌وگو حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را با شدیدترین عبارات محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین‌المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست. امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گفت: نتانیاهو به دلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه‌طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملاً از دست داده است.
امیرعبداللهیان حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانست و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تأکید کرد.
جزئیات حادثه از زبان سفیر ایران
حسین اکبری سفیر کشورمان در دمشق نیز ضمن محکومیت شدید این حمله به ساختمان دیپلماتیک متعلق به جمهوری اسلامی ایران با بیان جزئیاتی از این حمله، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با
6موشک ساختمان را هدف قرار داد و من در محل کار خودم در سفارت بودم که آنجا نیز مورد صدمه قرار گرفت. سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه این حمله در نوع خود منحصر به فرد بوده{حمله به مراکز دیپلماتیک} و رژیم صهیونیستی هیچ احترامی برای قوانین بین‌الملل قائل نیست، تأکید کرد: «ما از ملت مقاوم فلسطین حمایت خواهیم کرد؛ جمهوری اسلامی هیچ حمله‌ای را بدون پاسخ نگذاشته و این حمله را پاسخ خواهیم داد.» اکبری همچنین تصریح کرد: شهدای ایرانی این حادثه نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که براساس قوانین بین‌المللی«کادر دیپلماتیک» محسوب می‌شدند و اسرائیل، یک ساختمان رسمی دیپلماتیک جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار داده است.
واکنش اسرائیل و امریکا به حمله
در اولین واکنش رسمی از سوی رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش از پاسخ به سؤالی درباره حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق طفره رفت و گفت: ما به حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده نخواهیم پرداخت و بر اهداف جنگ غزه متمرکز هستیم. این درحالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل ساعاتی پس از حمله تروریستی صهیونیست‌ها به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی در سوریه خبر داد که در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اسرائیل سطح هشدار امنیتی را در تمامی دفاتر دیپلماتیک خود افزایش داده است.
«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد نیز در واکنش به حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کرد.
کارین ژان پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید نیز در واکنش به این حمله گفت: بایدن از گزارش‌ها درباره حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق آگاه است و ما در حال بررسی گزارش‌ها هستیم.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا نیز درباره حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه با بیان اینکه درحال جمع‌آوری اطلاعات هستیم، مدعی شد که اطلاعات تأیید شده‌ای در مورد هدف و طرف مسئول این حمله وجود ندارد. متیو میلر روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سؤالی درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: «ما درحال مشورت با متحدان خود در منطقه هستیم و اطلاعات در مورد این حمله در دمشق را جمع‌آوری می‌کنیم. درحال حاضر اطلاعات تأیید شده در مورد هدف و طرف مسئول این حمله وجود ندارد.»

شهید زاهدی که بود؟

سردار محمدرضا زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان میانی سپاه بود و فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم را از ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۵ برعهده داشت. به گزارش تسنیم، وی در فاصله سال‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۰ فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بود. شهید زاهدی در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بود. این شهید والامقام از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ با حفظ سمت، فرمانده قرارگاه ثارالله نیز شد و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ معاونت عملیات سپاه پاسداران را هم برعهده داشت.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق با کد تخفبف (hash-6630fa58bc5be) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " ترور فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در دمشق " .